VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY


Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím on-line obchodu iNTENSi umístěného na stránce https://www.intensi-cz.webnode.cz.

(dále jen "stránka") mezi

podnikatelkou:
Ing. Zdeňkou Hanákovou, se sídlem
Šeříková 662/34, 637 00 Brno
IČ: 70427089
Není plátce DPH
Zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném Magistrátem města Brna

Adresa pro doručování:
Ing. Zdeňka Hanáková, Šeříková 34, 637 00 Brno
Telefonní číslo: +420 603 367 972
Kontaktní e-mail: info@intensi.cz

jako prodávajícím a vámi jako kupujícím.


1.   ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1   Shrnutí obsahu obchodních podmínek
Kupní smlouvou se zavazujeme dodat vám zboží uvedené v objednávce a vy se zavazujete toto zboží převzít a zaplatit nám kupní cenu. Pro uzavření smlouvy je potřeba, abyste podali objednávku a aby došlo k jejímu přijetí z naší strany (podle článku 2).
Informace o cenách se nacházejí v článku 3.
Možné způsoby platby a dodání naleznete v článku 4 a 5.
Informace o možnosti odstoupení od smlouvy po převzetí zboží jsou v článku 6.
Reklamace se řídí naším Reklamačním řádem.

1.2   Jedná se o spotřebitelskou smlouvu?
O spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že jste spotřebitelem, tj. pokud jste fyzickou osobou a zboží kupujete mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. V opačném případě
se o spotřebitelskou smlouvu nejedná a nevztahuje se na vás ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních podmínek.

1.3   Čím se řídí naše vzájemná práva a povinnosti?
V první řadě smlouvou, která je tvořena následujícími dokumenty:
- těmito obchodními podmínkami, které vymezují naše vzájemná práva a povinnosti;
- Reklamačním řádem, podle kterého budeme postupovat při reklamaci zboží;
- Zásadami ochrany osobních údajů, které upravují ochranu vašich osobních údajů;
- podmínkami a pokyny uvedenými na stránce zejména při uzavírání smlouvy;
- objednávkou a jejím přijetím z naší strany,
a v otázkách neupravených smlouvou se naše vzájemná práva a povinnosti řídí českým právním řádem, zejména následujícími právními předpisy:
- zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník");
- zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem).
Pokud se vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní poměr obsahuje jiný mezinárodní prvek, souhlasíte s tím, že se náš vztah řídí českým právem. Pokud jste spotřebitelem a právní řád státu vašeho bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je vám pak poskytována tato vyšší míra ochrany.

1.4.   Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?
Potvrzením rekapitulace objednávky stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte
s nimi.

1.5.   Co byste ještě ohledně obchodních podmínek měli vědět?
V případě, že je některé ustanovení
těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se
takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se mu svým smyslem
nejvíce blíží. Tím není dotčena platnost ostatních ustanovení.
Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly. Měnit či doplňovat obchodní podmínky lze pouze písemnou formou.

2.   KUPNÍ SMLOUVA
2.1.   Jak uzavíráme kupní smlouvu?
Na stránce je uveden seznam zboží včetně stručného popisu jednotlivých položek a v případě aktuálně dostupného zboží i jeho ceny včetně veškerých daní, cel a poplatků. Konečná cena se může měnit, zejména v případě vašich pokynů na úpravu zboží. Konečná cena vám bude sdělena před závazným potvrzením rekapitulace objednávky.
Prezentace zboží je informativního charakteru, a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste podali objednávku a zaslali nám potvrzení rekapitulace objednávky.
Před podáním objednávky můžete podat nezávaznou poptávku (zejména pokud se jedná o zboží, které má být vytvořeno dle specifických požadavků).

2.2.   Jak podat nezávaznou poptávku?
Nezávaznou poptávku je možné podat prostřednictvím chatu umístěného na stránce, případně i telefonicky, e-mailem
nebo jiným způsobem, který podle aktuálních informací uvedených na stránce umožňujeme.
Nezávazná poptávka musí obsahovat zejména označení vybraného zboží.
Po zaslání nezávazné poptávky vám zašleme zprávu v chatu (nebo e-mailu) obsahující informace o konečné ceně.
Údaje uvedené v nezávazné poptávce považujeme za úplné a správné a dle těchto údajů počítáme konečnou cenu.

2.3.   Jak podat objednávku?
Pokud s námi navrženou cenou dle čl. 2.2 těchto obchodních podmínek souhlasíte, můžete následně podat objednávku. Objednávku můžete podat vždy prostřednictvím stránky jako odpověď do chatu, případně i telefonicky, e-mailem nebo jiným způsobem, který podle aktuálních informací uvedených na stránce umožňujeme.
Bez předchozího podání nezávazné poptávky můžete podat objednávku pouze na zboží, u kterého je uvedena cena.
Objednávka musí obsahovat zejména označení objednávaného zboží, zvolený způsob platby, dopravy a vaše kontaktní údaje (dodací a případně fakturační).
Po odeslání objednávky vám bude do e-mailu zaslána rekapitulace objednávky včetně konečné ceny (v závislosti na zvoleném způsobu dopravy a platby). Doporučujeme zkontrolovat zejména druh a množství zboží a dodací adresu.
V rámci rekapitulace máte poslední možnost měnit zadané údaje. Pokud budou údaje v rekapitulaci nesprávné nebo neúplné, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo chatu. Údaje příslušným způsobem upravíme a následně vám zašleme novou rekapitulaci objednávky.
Pokud s údaji v rekapitulaci souhlasíte, potvrďte objednávku prostřednictvím e-mailové zprávy. Potvrzením rekapitulace objednávky vyjadřujete svůj souhlas s obchodními podmínkami. Údaje uvedené v rekapitulaci považujeme za správné a úplné.
O jejich změně nás bezodkladně informujte prostřednictvím chatu, telefonicky či e-mailem.

2.4.   Kdy je tedy smlouva uzavřena?
Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je nám doručeno potvrzení rekapitulace objednávky prostřednictvím e-mailu. Pokud by k potvrzení rekapitulace objednávky nedošlo, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy uhradíte celou kupní cenu nebo převezmete objednané zboží (podle toho, co nastane dříve).
Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné ze stránky.

2.5.   Můžete již odeslanou objednávku zrušit?
Objednávku můžete zrušit kdykoliv před potvrzením rekapitulace objednávky prostřednictvím chatu, telefonicky
nebo e-mailem.
Po potvrzení rekapitulace objednávky jsou všechny objednávky závazné.
Pozdější zrušení objednávky je možné pouze po dohodě s námi. Pokud je takto zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy (podrobněji v článku 6), máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již
v souvislosti se smlouvou vynaložili.

2.6.   Máte možnost získat smlouvu v textové podobě?
Dokumenty tvořící smlouvu vám budou zaslány e‑mailem nebo na vaši žádost vytištěny a zaslány poštou. Při zasílání poštou vás můžeme požádat o úhradu nákladů s tím spojených.
Dokumenty tvořící smlouvu archivujeme v elektronické podobě.
Smlouva není přístupná třetím osobám.

3.   CENA
3.1. Může se cena na stránce měnit?
Pokud cena uvedená u zboží na stránce nebo v průběhu objednávání již není aktuální, neprodleně vás na tuto skutečnost upozorníme. Na přijaté objednávky však nemá vliv změna ceny, ke které došlo v mezidobí mezi odesláním objednávky
a jejím přijetím z naší strany.
V případě, že na naší straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny zboží na stránce nebo v průběhu objednávání, nejsme povinni dodat vám zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu.

3.2.   Lze kombinovat slevy z ceny zboží?
Případné slevy z ceny zboží nelze vzájemně kombinovat, ledaže je na stránce výslovně uvedeno něco jiného.

4.   PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1.   Jaké způsoby platby přijímáme?
Kupní cenu můžete uhradit především bezhotovostně před dodáním zboží převodem na náš bankovní účet (pokyny vám budou sděleny v potvrzení objednávky). Případné další způsoby platby a případné poplatky spojené s některými způsoby platby jsou uvedeny na stránce.

4.2.   Kdy nastane splatnost kupní ceny?
Při bezhotovostní platbě před dodáním zboží je cena splatná do pěti dnů od přijetí objednávky, cena je
uhrazena okamžikem připsání příslušné částky na náš bankovní účet. Pokud neobdržíme cenu v době splatnosti, vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy.

4.3.   Můžeme požadovat zálohu nebo uhrazení předem?
Vezměte na vědomí, že v souladu s § 2119 odst. 1 občanského zákoníku jsme oprávněni požádat vás o uhrazení celé ceny zboží (příp. zálohy) před jeho odesláním nebo předáním.

5.   DODACÍ PODMÍNKY
5.1.   Jak posíláme zboží?
Způsoby dodání zboží jsou uvedené na stránce. Konkrétní způsob dodání zboží můžete zvolit v objednávce.
Pokud žádný způsob dopravy nezvolíte, můžeme ho určit my.

5.2.   Jaké jsou náklady na dodání zboží?
Náklady na dodání zboží závisí vždy na velikosti a povaze zboží a na ceníku zvoleného dopravce. Aktuální
náklady na dodání zboží jsou uvedeny na stránce.
V cenové kalkulaci nebo rekapitulaci objednávky bude vždy uvedena konečná cena, která již náklady na zvolený způsob dopravy zahrnuje.

5.3.   Kdy vám zboží dodáme?
Doba dodání zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu dopravy a platby. Dobu dodání zboží externími dopravci však nemůžeme ovlivnit. V případě problémů týkajících se doby dodání nás kontaktujte a my budeme
situaci s dopravcem řešit.
Zboží, které je skladem, zpravidla expedujeme do dvou pracovních dnů od připsání platby na náš účet (při bezhotovostní platbě).
Zboží, které není skladem, expedujeme, jakmile je to možné. O přesném datu vás budeme informovat.
Dodáním zboží podle těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik, kdy je vám zboží doručeno. Pokud bezdůvodně odmítnete převzít zboží, nepovažuje se tato skutečnost za nesplnění povinnosti dodat zboží z naší strany, ani za odstoupení od smlouvy z vaší strany.
Vlastnické právo ke zboží nabýváte okamžikem zaplacení celé kupní ceny. 

5.4.   Jak postupovat při převzetí zboží?
Při převzetí zboží zkontrolujte neporušenost obalu zboží.
Pokud zjistíte nedostatky, neprodleně informujte dopravce i nás. Pokud odmítnete zásilku s poškozeným obalem převzít, nepovažuje se to za bezdůvodné odmítnutí zboží.
Okamžikem převzetí zboží (nebo okamžikem, kdy jste měli povinnost zboží převzít, ale v rozporu se smlouvou jste tak
neučinili), na vás přechází odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží.

5.5.   Co se stane v případě, že zboží nepřevezmete?
Pokud je z důvodů na vaší straně nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem, jste povinni uhradit náklady spojené s takovým doručováním.
V případě, že zboží bezdůvodně nepřevezmete, máme nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním, jakož i dalších nákladů, které nám z důvodu nepřevzetí zboží vzniknou.
Pokud jste však již kupní cenu uhradili (v případě platby před dodáním zboží) máme dále právo přistoupit
k svépomocnému prodeji zboží dle § 2126 občanského zákoníku.

6. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
6.1.   Jak můžete od smlouvy odstoupit?
Od kupní smlouvy můžete jako spotřebitel bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží; je-li dodávka rozdělena do několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme zaslat na naši doručovací adresu spolu se zbožím nebo na e-mail a neprodleně poté nám zaslat zboží
na naši doručovací adresu. Pro odstoupení od smlouvy lze využít vzorový formulář - Reklamační protokol.

6.2.   Jaké má odstoupení od smlouvy důsledky?
Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena.
Byl-li vám společně se zbožím poskytnut s vaším souhlasem dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze stran účinnosti. Dárek nám zašlete zpět společně s vraceným zbožím.

6.3.   Jakým způsobem nám vrátíte zboží?
Zboží jste povinni nám vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na adresu našeho sídla. Zboží nezasílejte na dobírku, nejsme povinni jej takto převzít. K vrácenému zboží doporučujeme přiložit:
- kopii dodacího listu a faktury (pokud byly vystaveny) nebo jiný doklad prokazující koupi zboží;
- písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy (na našem formuláři nebo jinak) a zvoleném způsobu vrácení peněz.
Nepředložení některého z výše uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení vašeho odstoupení od smlouvy dle zákonných podmínek.

6.4.   Kdy dostanete zpět své peníze?
Veškeré přijaté peněžní prostředky vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Berte však na vědomí, že nejsme
povinni vrátit vám peníze dříve, než nám vrátíte zboží nebo prokážete, že jste nám zboží odeslali.
Vedle kupní ceny máte i nárok na vrácení nákladů na dodání zboží k vám. Jestliže jste však zvolili jiný než
nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme vám náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jakým jsme je přijali (pokud nám do deseti dnů od odstoupení od smlouvy žádný jiný nesdělíte a nevzniknou vám tímto žádné další náklady), nebo způsobem, jaký budete požadovat.
Náklady spojené s odesláním vráceného zboží na naši adresu hradíte vy, a to i v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

6.5.   Co když bylo vrácené zboží poškozené?
Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.
Pokud zjistíme, že vámi vrácené zboží je poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované, odpovídáte nám za toto snížení hodnoty zboží.

6.6.   Kdy od smlouvy odstoupit nelze?
V souladu s § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit mimo jiné od smluv o dodávce zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání nebo pro vaši osobu.

6.7.   Kdy můžeme odstoupit od kupní smlouvy my?
Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy v následujících případech:
- neobdrželi jsme od vás kupní cenu v době splatnosti nebo jste zboží nepřevzali;
- zboží z objektivních příčin (především proto, že zboží se již nevyrábí, dodavatel přestal dodávat do ČR atd.) není
možné za původních podmínek dodat;
- plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním.
V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budeme vás o našem odstoupení od smlouvy neprodleně informovat.
Pokud jste již zcela nebo zčásti uhradili kupní cenu, vrátíme vám přijatou částku do pěti dnů od odstoupení od smlouvy,
a to bezhotovostně na účet, který nám pro tento účel sdělíte, nebo ze kterého jste provedli úhradu.

7.   PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními
§ 1914 až 1925, § 2099 až 2117  a, jste-li spotřebitelem, § 2158 až 2174 občanského zákoníku). Při uplatňování práv
z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním řádem.

8.   DALŠÍ INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE
8.1.   Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti?
K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování.

8.2.   Jak vyřizujeme stížnosti?
Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Dále se můžete obrátit na příslušný
živnostenský úřad nebo na Českou obchodní inspekci.

8.3.   Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?
Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo
obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát -
oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webové rozhraní: www.konzument.cz, elektronický kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 495 215 266) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

8.4.   Je obsah webových stránek chráněn autorským právem?
Obsah webových stránek umístěných na stránce (texty včetně obchodních podmínek, fotografie, obrázky, loga,
programové vybavení a další) je chráněn naším autorským právem nebo právy dalších osob. Obsah nesmíte měnit,
kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez našeho souhlasu či souhlasu držitele autorských práv. Zejména je zakázáno bezplatné či úplatné zpřístupňování fotografií a textů umístěných na stránce.
Názvy a označení výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými ochrannými známkami
příslušných vlastníků.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 18. 8. 2018